quinta-feira, 3 de novembro de 2011

Small Style Lilla #8

Então, eu esqueci absolutamente que hoje era quinta. Estava preparando um post com outro assunto totalmente diferente, quando li no facebook algum update do tipo "finalmente amanhã é sexta!"... Fiquei tão duvidosa que tive que checar o calendário do computador pra acreditar! Agora alguém me diz, pra onde foi essa semana que eu não vi??

Eu não preparei um Small Style pra hoje porque ninguém me avisou que hoje era quinta, então vou só mostrar a fotos da Lilla... despenteada. Descalça. De manhã bem cedinho, experimentando o vestido que eu havia acabado de terminar. Porque né, a vida é assim mesmo! =D
--------------------------
So, I absolutely forgot that today was Thursday. I was writting a whole different post when I saw someone on facebook posting somenthong like: "Finally, it's Friday tomorrow!".... I was so astonished, I had to go check on my computer's calendar to believe it! Would you please tell me where did my week go?? 

Than, there was no specially prepared Small Style for today. So I'm just gonna show you some pictures of Lilla.... with bed hair. Bare foot. Early in the morning trying on a fresh new dress I had just finished. Because, oh well, that's real life! 

Small Style - Mama Loves Papa

vestido / dress : Mamãe que fez / Mommy made

Um comentário: